Saturday, April 28, 2012

Assalammualaikum...
Hari ni merupakan hari yang sangat meletihkan... disebabkan PC utama tak dapat berfungsi dengan baik, semua kerja aku tebengkalai... nak tak nak, baik aku tolong rakan sekerja aku buat kerja dia yang blambak ni... Rupanya kerjanya x semudah yang aku sangkakan... huhuhu... letih gila kot... hrmmm.. jadi, aku curik lah tulang sikit menaip blog aku yang masih tidak bertajuk ini. :)... 

Kepada sesiapa yang selalu bertanya status pendidikan or bekerjaan aku sebenarnya, hari ni aku rasa dah tibalah masanya aku berterus terang jerk... Kepada student masscom UiTM Shah Alam, Art and Design UiTM Shah Alam dan Seri Iskandar yang kenal aku dan selalu bertanya pasal aku... tq sangat2. Maaf cz aku lari daripada menjawab soalan2 Korang. Sebenarnya, aku sekarang ni sudah bekerja di IRIS WEDDING HOUSE sebagai graphic designer.. Aku sebenarnya tak bersedia nak korang semua tahu sebab tu lah aku hide kan post aku kat korang, matikan panggilan korang... aku x bersedia nak jawab soalan kenapa 100x? Aku ada alasan aku sendiri.. :) Tp lepas ni aku dah ok.. cz lama sangat aku larikan diri dari kawan2 aku kan... 

Kalau korang nak tahu apa antara kerja2 aku... boleh lah layari laman web ni
http://www.kadkahwiniris.com/index.php
dan laman web ni
http://www.irisawanaweddingplanner.com/

yang kat segamat tu... kalau rasa2 nya dah ada rancangan nak kahwin... datang lah tempat kerja aku... huhuhu malu pulak rasanya.. huhuhu... aku janji dah tak maunyorok2 lagi...